خرید کتاب سفرنامه

بنا به در خواست بسیاری از علاقمندارن و مشتاقان سفر و سفرنامه برادران امیدوار امکان سفارش و خرید این کتاب ارزشمند در وب سایت برادران مهیا شد.

تاریخ:     #کتاب سفرنامه     #خرید آنلاین سفرنامه     #سفرنامه برادران امیدوار     #فیلم مستند سفر    

حضور آقای عیسی امیدوار در موزه در ایام کرونا

موزه برادران امیدوار دوشنبه ۱۶ اردیبهشت آقای عیسی امیدوار در موزه حضور پیدا کردند. متاسفانه فعلا موزه تعطیل هست. در صورت بازگشایی حتما اطلاع رسانی خواهد شد

تاریخ:    

صفحه اینستاگرام

صفحه اینستاگرام برادران امیدوار راه اندازی شده است. لطفا آن را دنبال کنید.

تاریخ:    

ملاقات عیسی و عبداله بعد از سالها

دو برادر که تمامی سفرها را با هم بودند و اینک هر کدام در بخشی از کره خاکی هستند اما دلهایشان هر لحظه با هم است بهعد از سالها با همدیگر ملاقات کردند. آقای عیسی امیدوار طی سفری که به شیلی داشت بعد از سالها با عبداله دیدار کردند. عبداله امیدوار هم اینک در شیلی ساکن است و صاحب کمپانی فیلم سازی است.

تاریخ:    

حضور آقای امیدوار در موزه

آقای عیسی امیدوار، یکشنبه اول هر ماه در موزه برادران امیدوار در کاخ موزه سعد آباد حضور دارند. علاقمندان به ملاقات حضوری با ایشان میتوانند در یکشنبه اول هر ماه حدود ساعت ده صبح تا یک بعد از ظهر با ایشان دیدار کنند.

تاریخ:    

مدال شهروندی جهان

«عیسی و عبدااله امیدوار» چهارمین مدال شهروندی جهان را بدست آوردند. دبیرکل سازمان شهروند جهانی (WCO) از «عیسی امیدوار» به عنوان نخستین جهانگرد معاصر ایرانی که پیام صلح را برای مردم دنیا به ارمغان داشته تقدیر و چهارمین مدال شهروندی جهان را به او اهدا کرد. همچنین وی با حضور در کشور شیلی این مدال را طی مراسمی به عبداله امیدوار اهدا نمود.

تاریخ: